marți, 28 ianuarie 2014

Rulouri din muschi file cu salata de andive si legume Bonduelle





Ingrediente
 -3 fileuri de porc 
-1/2 lingurita sare 
-1/2 lingurita piper macinat
 -1 lingurita cimbru
 -1 ou 
-2 linguri faina 
-1/2 lingurita sare 
-ulei pentru prajit 
-2 linguri cascaval ras pentru salata
-1 bucata andiva 
-3 linguri porumb bonduelle
- o mana masline 
-1 lingura ulei de masline
- sare un praf
- zeama de la un sfert de lamaie

Mod de preparare

fileurile de carne se bat cat mai subtire si se condimenteaza cu sare,piper si cimbru.

 se face urmatorul amestec...........se bate oul cu sare si se amesteca cu faina.se da fiecare bucata de carne prin acest amestec si apoi se ruleaza .fiecare rulou se prinde in cate o scobitoare si apoi se prajeste in ulei incins


 se scot rulourile pe o farfurie si se presara cascaval ras peste ele.




taiem andiva si adaugam porumbul si maslinele.condimentam dupa gust cu sare ,ulei de masline si zeama de lamaie.


rulourile se servesc alaturi de salata
Pofta buna!




27 de comentarii:

  1. arata foarte bine dar sa vedem ce gust are (anghel marioara)

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine, cand ne inviti sa o gustam

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata atat de apetisant, incat cred ca le voi face si eu cat de curand! In plus, salata de andive incununeaza de minune acest preparat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine si cred ca sunt delicioase. Vreau si euuuuuuuuu... (Liliana Fedeles)

    RăspundețiȘtergere
  5. mmmmm, bun de tot. pot sa-ti fac o vizita?

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata minunat,ideea e buna.Cred ca o voi reproduce.

    RăspundețiȘtergere
  7. Yamyyyyyy...ce pofta mi-ai facut, pot sa ma servesc?

    RăspundețiȘtergere
  8. mmm, ce bine arata. cred ca o sa incerc si eu reteta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iancu Gabriela Loredana29 ianuarie 2014 la 11:59

    Oau!!!! Ce bine arata! Si sigur e si delicos!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata minunat si sunt sigura ca este un deliciu!!!cu drag Doinita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mama, ce bine arata, o sa le incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  12. prezentarea este super !!!!!!!! cred ca sunt un deliciu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ARATA FOARTE BINE CRED CA ESTE SUPER DELICIOASA.FELICITARI.

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata foarte bine....imi face pofta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau si eu sa incerc reteta mai ales ca mi-ai furnizat toate informatiile merci.

    RăspundețiȘtergere
  16. Iamy iamy , dar o sa spunem ca nu e gustos pana nu ne dai cate o portie :D

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates