duminică, 2 februarie 2014

Pizza cu carnati si salam de vara Gepeto

Imi plac produsele Gepeto foarte mult,sunt sigura ca sunt multe pareri pro si contra mezelurilor in general,dar eu nu sunt antimezeluri nicicum,sanatoase sau nesanatoase le savurez cu placere.Sunt o fana si a paginii de facebook  Gepeto Company si ii urmaresc zilnic,am de invatat foarte multe,zilnic ne ofera sfaturi foarte bune,unele sincer nu le stiu...iar altele pe care le cunosc,minunate retete pe care le testez si eu,uneori.
Datorita activitatii mele pe pagina lor intr-o am zi avut surpriza placuta sa fiu anuntata castigatoarea unui cadou gustos marca Gepeto.Am fost super incantata si le multumesc frumos pe aceasta cale Gepeto Company .
Asa ca nu puteam sa nu pregatesc ceva din aceste minunate produse,rezultatul il vedeti si dumneavoastra.Aici v-am atasat poza cu produsele primite acasa la mine fara sa platesc ceva pentru transport,au ajuns in stare foarte buna si au fost delicioase.

Noi adoram pizza asa ca va prezint reteta:
2oo gr branza
6 carnati Gepeto
1 baton salam de vara Gepeto
1 borcan ciuperci feliate
1 ardei gras rosu
1 ceapa marisoara
1 bila cat nuca de drojdie
100 gr masline
2 oua
1 kg faina
100 ml ulei

Se dizolva drojdia in putin apa calduta,apoi se pune in mijlocul fainii si se amesteca pana se face un aluat.Se lasa la crescut 30 minute acoperit castronul cu un prosop.
Se intinde 2 foi subtiri din aluat.
Se taie felii restul ingredientelor si se da branza pe razatoarea mare.
Asezam aluatul intins foaie subtire in tava unsa cu ulei si intepam cu furculita pe toata suprafata,ungem iar cu ulei foaia ,apoi punem branza,adaugam restul ingredientelor,oul se pune deasupra (se bate bine si se adauga vreo 2 linguri de pasta de rosii),apoi iar putina branza.
Bagam tava la cuptorul incins pentru 30 minute.
Pofta buna!

12 comentarii:

  1. cele mai proaspete si bune produse sunt de la gepeto

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador produsele de la Gepeto.cele mai bune si cele mai gustoase,si nu am sa renunt never la aceasta marca de bunataturi.nota 10 Gepetoi.

    RăspundețiȘtergere
  3. ANTOHE CRISTINA-ELENA2 februarie 2014 la 13:12

    cu produsele Gepeto iese o pizza delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt o consumatoare de mezeluri insa pizza ta este ispititoare.

    RăspundețiȘtergere
  5. cand spui gepeto ai spus totul:calitate,prospetime si sunt primele care se consuma

    RăspundețiȘtergere
  6. Consum numai mezeluri de la Gepeto...iar pizza ta arata senzational

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ma impac prea tare cu mezelurile,eu personalfolosesc o gama restransa din acesta cauza si mai ales cele facute de mine in casa.In schimb membrii familiei mele consuma tot felul de mezeluri.Nu am cumparat insa produse Gepeto inca.Probabil sunt bune, daca atat de multe persoane le consuma.

    RăspundețiȘtergere
  8. arata extraordinar si cred ca nimeni n-ar putea refuza

    RăspundețiȘtergere
  9. in acest weekend o sa fac si eu , neaparat

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates