miercuri, 19 februarie 2014

Puple de pui la cuptor cu sos de usturoi

 -4 pulpe pui
-condimente:sare ,piper,oregano,cimbru,rozmarin
- 4 catei de usturoi
-5 linguri ulei 
-1 lingurita zeama de la o lamaie 
- 1 lingura maioneza
Spalam pulpele bine si le asezam in tava in care am pus 3 linguri de ulei.
Condimentam pulpele si le dam la cuptor pentru 60 minute.
Intre timp facem sosul de usturoi:curatam usturoiul si il zdrobim cu putina sare,adaugam restul de 2 linguri de ulei(cate putin ca la maioneza) si frecam bine,se face o pasta.
la final adaugam o lingura de maioneza si zeama de lamaie.
Scoatem pulpele cand sunt gata si servim alaturi de sosul de usturoi.
Pofta buna!

2 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates