marți, 18 februarie 2014

Chiftelute in sos bechamel

Ingrediente chiftelute:

500 gr carne tocata
2 cartofi medii
2 buc ceapa
2 oua
1 lingura patrunjel verde
1 lingurita marar verde
sare,
piper dupa gust
faina
ulei ptr prajit

Ingrediente sos:

30-40 gr unt
2 linguri faina
1/2 litru lapte
100 gr smantana
zeama de la 1/2 lamaie
patrunjel verde
sare,
piper alb

Preparare:

Ceapa se taie felii si se caleste pe 2 linguri de ulei. Cartofii(cruzi) curatati impreuna cu ceapa calita se da prin masina de tocat carne si se adauga la carne. Punem cele 2 oua proaspete, condimentam cu sare, piper si punem patrunjelul verde tocat si mararul. Se amesteca pana se omogenizeaza apoi tavalim chiftelutele prin faina si le prajim in ulei incins.

Dupa ce am terminat de prajit, asezam chiftelutele intr-un vas si ne apucam de pregatit sosul Bechamel.

Sos Bechamel: Punem la topit untul si faina la foc si le infierbantam fara ca faina sa isi schimbe culoarea (la foc mic ), si stingem cu 1/2 l lapte fierbinte adaugat treptat avand grija sa nu faca cocoloase. Se pune sare, piper alb dupa gust si zeama de la 1/2 lamaie si patrunjelul tocat iar mai apoi adaugam si 100 gr smantana.

Acest sos il turnam peste chiftelute si dam totul la cuptorul preincalzit pentru circa 15 minute.

Pofta Buna !!







 


4 comentarii:

  1. Foarte frumos lucrat, mi-ar placea sa gust din chiftelele cu sos bechamel!

    RăspundețiȘtergere
  2. acest sos nu l-am pregatit niciodata, am sa-l incerc

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates