vineri, 10 ianuarie 2014

Negresa glazurata

Ingrediente blat:
-2 oua
-1 cana lapte
-1 cana zahar
-2 cani faina
-1 praf de copt
-2 linguri de cacao
-2 linguri dulceata

Pentru glazura:
-1 ceasca apa
-2 linguri zahar
-100 gr margarina
-2 linguri cacao
-esenta de rom/vanile
-miez de nuca

Batem bine ouale cu zaharul,adaugam laptele,dulceata si amestecam bine.
Se adauga faina,amestecata cu cacao si praful de copt.
Se da la cuptor pana trece testul scobitorii.
Lasam sa se raceasca si taiem cubulete.
Pregatim glazura astfel:
Se pune pe foc apa cu zaharul ,se amesteca continuu ,cand a dat in fiert se lasa la foc mic si se adauga margarina,se adauga cacao si se lasa sa se lege siropul,nu prea mult,sa fie mai subtire sa se insiropeze putin negresa.
Se pune siropul fiebinte peste negresa taiata ,se pune mai mult intre crapaturi,se presara si nuca pt decor.
                     Pofta buna!


Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates