miercuri, 22 ianuarie 2014

Clatite cu spanac si ciuperci


-2 oua
-100 gr spanac congelat
-100 ml lapte
-100 gr ciuperci
-faina cat cuprinde
-1 lingurita praf de copt
-boia de ardei
-piper
-sare
-smantana/iaurt

Se fierbe spanacul in putina apa cu sare,se strecoara si se lasa sa se raceasca.
Se bat oualele,se adauga laptele si faina(amestecata cu praful de copt si boia de ardei),se amesteca si se condimenteaza cu sare si piper.La sfarsit se adauga si spanacul scurs bine.Compozitia trebuie sa fie ca la clatitele normale.
Se in tigaie si se fac exact ca si clatitele.
Pregatim ciupercile: le punem in tigaie cu putin unt si le facem bine.
Umplem clatitele cu ciupercile ,se servesc cu smantana/iaurt.
                         Pofta buna!

19 comentarii:

  1. Ce bine arata ...si cred ca sunt delicioase! Pot sa "fur"reteta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Amalia...foarte bune sunt.Sigur ca poti,chiar te rog.

      Ștergere
  2. ce pot sati spun decat ca arata f bine si sigur sunt la fel de gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  3. interesanta reteta...cred ca este si foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cu prima ocazie voi incerca si eu aceasta reteta , deoarece arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place, spanacul, ador ciupercile si sunt terminata dupa clatite. Prin urmare, aceasta combinatie este exact pe placul meu. Deja am in nari mirosul de ciuperci si spanac!

    RăspundețiȘtergere
  6. arata bine, trebuie sa incerc si eu, multumesc pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este o combinatie interesanta cred ca e buna.De aratat arata bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. arata foarte bine si spanacul e foarte sanatos

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates