luni, 13 ianuarie 2014

De suflet....

Dragi mei.
Astazi, desi este 13, a fost o zi norocoasa pentru mine,am castigat prin tragere la sorti un voucher de 600 ron de la Kitchenshop.ro cu ajutorul paginii TLC Romania ,carui ii multumesc din suflet pentru acest minunat concurs.
Si pentru ca nu vreau sa fiu egoista,vreau sa cumpar ceva si pentru unul din cititorii mei dragi.
Asa ca va astept pe pagina pentru urmatoarele detalii...zilele urmatoare o sa va spun exact ce cadou m-am hotarat sa si ofer.Pana atunci urmariti-mi in continuare blogul.
Pupiceiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

Un comentariu:

  1. E bine atunci cand pasiunea pentru gatit e apreciata si de altii in afara celor apropiati. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates