vineri, 10 ianuarie 2014

Placinta cu dovleac

dovleac
200 gr zahar
1 kg faina
1 cub drojdie
ulei

Se curata dovleacul de coaja,se da pe razatoare si se pune zaharul peste elk si se caleste un pic pe foc.Se lasa sa se raceasca.
Se dizolva drojdia in putina apa calda si se pune in mijlocul fainii ,se amesteca cu putina faina si se lasa la dospit circa 30 minute,apoi se framanta un aluat.
Se intinde foi subtiri si apoi se pune dovleacul pe toata suprafata foii,se ruleaza si apoi se portioneaza,se aseaza in tava si se lasa la cuptor pentru 45 minute.
Se pudreaza cu zahar.(optional)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates