marți, 29 aprilie 2014

Placinta cu branza si stafide


- 4 oua
- 500 gr branza proaspata
- 50 gr stafide
- 4 linguri zahar
- esenta de vanilie
- 1/2 cub drojdie mic
- putin lapte
- faina cat cuprinde
- putina apa calduta
- 1 galbenus de ou

Dizolvam drojdia in apa calduta si amestecam cu 2-3 linguri de faina,lasam apoi la dospit cam 30 minute la loc cald.
Batem 2 oua cu 2 linguri de zahar ,laptele caldut si drojdia dospita ,apoi adaugam faina si framantam bine.Lasam aluatul la cald sa-si dubleze volumul.
Pregatim umplutura: dam branza pe razatoare,amestecam cu cele 2 oua,esenta de vanilie, 2 linguri de zahar si stafidele.
Impartim aluatul si intindm foi subtiri,punem umplutura de branza,rulam si asezam in tava.
Dam tava la cuptor,inainte cu 10 minute sa fie gata ,o scoatem si ungem cu galbenusul de ou.
Scoate tava si o acoperim cu un prosop curat.Feliem si servim cu zahar pudra.
Pofta buna!

Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates