sâmbătă, 26 aprilie 2014

Briose cu iaurt si stafide


- 1 iaurt natur 125 gr (paharul il folosim ca si masuratoare)
- 1 pahar zahar
- 3 pahare faina Dobrogea
- 3 oua
- 4 linguri ulei
- 1 esenta de vanilie
- 50 gr stafide
- 1/2 praf de copt
Batem galbenusurile bine cu zaharul si uleiul pana se topeste zaharul.
Albusurile le batem spuma cu un praf de sare,le adaugam peste galbenusuri.
Adaugam iaurtul si amestecam cu lingura.
Stafidele le punem la inmuiat cu esenta.
Se pune faina care a fost amestecata cu praful de copt in compozitie si stafidele.
Luam cu lingura si punem in formele pentru briose,presaram cateva stafide deasupra.
Dam la cuptor pentru 30 minute.
Pofta buna!

Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates