vineri, 29 iunie 2012

# PRAJITURI

Valuri de caise cu bezea



- 250 gr margarina Unirea
- 4 oua
- 170 gr zahar pudra
- 300 gr faina
- 1 pachet praf de copt
- 150 ml lapte
- 2 linguri cacao
- 300 gr caise
- 5 albusuri de ou
- 200 gr zahar
- 1 esenta de vanilie. 

Pentru aluat se taie margarina bucati si se lasa sa se inmoaie la temperatura camerei .Albusurile se bat spuma cu un praf de sare,si apoi se adauga treptat zaharul pana se obtine o bezea.


 Se adauga galbenusurile peste margarina si se mixeaza bine,apoi se adauga si albusurile batute  alternativ cu laptele adaugat treptat .


Se incorporeaza  faina amestecata cu praful de copt si se amesteca cu lingura.


Se imparte aluatul in 2 parti ,iar o parte o amestecam cu cacaua.


 Se toarna mai intai aluatul alb,intr-o tava  unsa si tapetata dupa care pui aluatul maro si se netezeste.(eu am facut un desen)


Se spala caisele si se taie in doua,se dau prin faina si se aseaza peste blat apoi se da la cuptor.


Se lasa la cuptor pentru 40-45 minute ,apoi se scoate si se adauga bezeaua. 


Se face bezeaua din 5 albusuri batute cu zaharul spuma si se toarna peste prajitura scoasa din cuptor,se mai baga pentru 10-15 min la cuptor pana se rumeneste frumos bezeaua. 


Se scoate si se lasa sa se raceasaca dupa care se taie si se serveste.


                                                            Pofta buna!

5 comentarii:

  1. arata apetisant, sper sa imi iasa si mie la fel ca a ta........

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci as putea manca prajitura cruda. la cat de mult imi place cum arata poza7 :)

    RăspundețiȘtergere
  3. arata super bine si gustoasa...la vara incerc si eu ca mi-ai facut pofta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am mai auzit de aceasta reteta dar arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  5. arata minunata, din descriere nu-i greu de facut

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates