luni, 18 iunie 2012

# PRAJITURI

Ochi de elefant

 

 

- 400 gr biscuiti
- 100 gr nuca macinata
- 1 plic cacao
- 1 pachet margarina
- 1 cana de zahar + 10 linguri
- 1 cana apa
- 100 g nuca de cocos
- 2 banane
- 2 esente de rom
  
Se face un sirop dintr-o cana de apa si 1 cana de zahar,acesta se fierbe pe foc, se adauga si esenta de rom si se lasa sa se raceasca.
Biscuiti se sfarama cu mana.



Se pune siropul ,cacaoua si nuca peste biscuiti si se amesteca sa se omogenizeze,pana se face un aluat bun de intins.

Pentru crema alba se amesteca margarina cu nuca de cocos si 10 linguri de zahar pudra.


 Se intine aluatul din biscuiti pe o folie de plastic,apoi se pune si crema alba si se intine bine.


Apoi se pun bananele si se ruleaza.


Se strange bine in capete si se lasa la frigider cateva ore.


Dupa ce s-a intarit si racit se taie felii si se serveste.


                                                              Pofta buna!

7 comentarii:

  1. Un fel de salam de biscuiti cu banane..arata bine..m-ai convins :P

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am auzit in viata mea de reteta asta dar cand am vazut pozele mi-am dat seama despre ce este vorba,ti-a iesit super buni "ochii tai"

    RăspundețiȘtergere
  3. am mai auzit de aceasta reteata dar nu am incercat sa fac....

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu ii zic rulada de biscuiti cu banane si e delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. arata super, data viitoare am sa folosesc si eu banane

    RăspundețiȘtergere
  7. arata foarte bine si sigur are un gust bun :)

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates