sâmbătă, 23 iunie 2012

# PRAJITURI

Prajitura cu visine


- 5 oua
- 1 cana zahar
- 1 cana faina
- esenta de vanilie
- visine
- praf de copt
- 5 linguri ulei

Se spala visinele si se scot samburii.


 Se separa galbenusurile de albusuri, se bat albusurile spuma cu un praf de sare,apoi se adauga treptat zaharul si se bate pana se face o bezea.


Galbenusurile se amesteca cu uleiul si esenta de vanilie, se freaca bine.


Apoi se adauga peste albusuri si se bate bine,cand e gata se pune faina in ploaie amestecata cu praful de copt,si se amesteca cu lingura.Se unge tava cu ulei si apoi se tapeaza cu faina si se pune blatul.


 Se presara visinele si se da la cuptor pentru 20-30 miunte.


 Se scoate si se lasa sa se raceasca.Se taie si se serveste presarata cu zahar pudra. 



                                                                    Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Cirese,visine nu se afla printre preferatele mele , dar in prajitura arata bine si sunt sigura ca sunt si f bune :D

    RăspundețiȘtergere
  2. este super buna,fac si eu dar nu am visine puse pe iarna asa ca astept vara :( eu prefer gusturile dulce-acrisor deci e preferata mea :-*

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates