luni, 18 iunie 2012

# PRAJITURI

Crema de zahar ars


- 12 oua
- 400 gr zahar + 6 linguri
- 2 litri lapte
- 2 plicuri zahar vanilat
- 2 esente de rom

Se pun oualele intr-un castron.


 Se adauga zaharul, laptele,zaharul vanilat si esenta de rom.


Se bate bine cu telul.


Cele 6 linguri de zahar se pun in cratita la foc mic,cand incepe sa se topeasca se intoarce cratita astfel incat zaharul ars sa acopere peretii cratitei.Se lasa la racit.


Se toarna compozitia in cratita si se da la cuptor la foc mediu pentru 40 minute,pana se intareste.


Cand s-a rumenit frumos si s-a intarit(se poate pune degetul deasupra sa se verifice) se scoate si se lasa sa se raceasca.

 Dupa ce s-a racit se taie si se serveste(optional cu frisca).



                                           Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Arata grozav ,imi place mult crema de zahar ars :D Felicitari pentru blog !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand tot zic ca fac si eu crema de zahar ars, da parca sunt prea multe oua , si mie- frica ca nu stic reteta :))si sa fac risipa

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine si este foarte gustoasa,dar n-am facut niciodata :)
    felicitari si multumesc :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-e pofta de crema de zahar ars ...Cred ca fac azi o mini ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. la fel o prepar si eu, e foarte buna

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates