joi, 9 februarie 2017

Ciorbă de perișoare din piept de gâscă


Vă spuneam ieri că pieptul de la gâscă l-am oprit sa fac o ciorbă de perișoare. Astăzi am și făcut-o. Nu vă pot spune decât că s-a terminat rapid din farfurii. A fost delicioasă.
Avem nevoie de:
  • pipet de gâscă tocat,
  • 4 l apa,
  • 1 ceapă,
  • 1 morcov,
  • 1 ardei gras,
  • 1 lingură cu pastă de tomate,
  • borș Maggi, după gust,
  • 1 cub Maggi Pui,
  • leuștean,
  • 1 ou,
  • cimbru,
  • piper,
  • sare,
  • orez.
Punem apa și cubul Maggi la fiert, iar când dă în fiert adaugăm legumele tocate cubulețe și pasta de tomate.
Între timp pregătim perișoarele din pieptul de gâscă: scoatem carnea de pe os și o tocăm. Punem carnea într-un castron peste care adăugăm un ou bătut, orez ( atât cât doriți) , cimbru, sare și piper. Amestecăm bine și facem biluțe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates