luni, 6 februarie 2017

Ciorba de fasole verde si mazare



Mie imi plac ciorbele, dar mai greu il conving pe baietel sa manance. De fiecare data incerc sa vin cu idei/retete cat mai colorate si atractive. Astazi am gatit o ciorba de fasole verde si mazare, la care am adaugat mai multe legume colorate. Sursa mea de inspiratie este site-ul cu retete Maggi. Rezultatul a fost incantator atat pentru privire cat si pentru papilele gustative. A mancat baietelul meu un castronel de ciorba si abia asteapta sa mai manance, la cina. Concluzia: si cei mai mofturosi copii pot fi convinsi sa manance, daca preparatul arata apetisant.

Avem nevoie de:
  • 400 gr fasole verde pastai,
  • 200 gr mazare,
  • 2 morcovi,
  • 2 cepe,
  • 1 ardei gras rosu,
  • 1 ardei gras galben,
  • 200 gr porumb ( din conserva),
  • 3 linguri de ulei,
  • leustean,
  • 1 lingura bors Maggi,
  • 1 cub cu legume Maggi,
  • 1 punga Maggi fidelicios – gust de pui,
  • apa.
Mod de preparare:
Punem intr-o oala apa, uleiul si cubul cu legume Maggi la fiert.
Intre timp tocam cubulete morcovul si ardeii,iar ceapa o taiem fideluta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates