marți, 7 februarie 2017

Ciorbă de fasole verde


Până acum nu am mai încercat o astfel de ciorbă, dar când am văzut-o pe blogul prietenei mele Brândușa ( AICI )mi-am zis că trebuie să o încerc și eu. Vreau să vă spun că este delicioasă, s-a terminat rapid și mi-a părut rău că nu am făcut o cantitate mai mare, dar o să o fac mai des de acum înainte.

Avem nevoie de:
  • 1 ceapă,
  • 1 morcov,
  • 1 mix gogoșari,
  • 1 borcan fasole verde 680 gr,
  • 3 linguri ulei,
  • 3 linguri smântână,
  • 3 ouă,
  • 3 căței de usturoi,
  • borș Maggi, după gust
  • luștean.
Mod de preparare:
Curățăm ceapa, o spălăm, o tocăm și o prăjim puțin. Adăugăm morcovul tocat, mixul de gogoșari și lăsăm cât să se întrepătrundăgusturile, apoi adăgăm apă și fierbem până sunt legumele pătrunse bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates