joi, 29 decembrie 2016

varza calita cu gusa de porc afumata



Ce spuneti de o varza calita cu gusa de porc afumata? 

  • 500 gr carne ( am folosit gusa de porc afumata)
  • 1 varza marisoara ( 1 kg)
  • 2 linguri ulei
  • 1 ceapa mare
  • 1 ardei gras
  • 1 gogosar
  • 1 morcov
  • 3 linguri pasta de tomate
  • piper boabe
  • 1 lingurita Maggi Secretul Gustului Intesavor Legume
  • foi dafin
  • o cana apa
Varza o taiem fideluta si presaram putina sare si o frecam bine. Ceapa o taiem julien si o calim in 2 linguri de ulei, apoi taiem cubulete gogosarul si ardeiul gras, iar morcovul il dam pe razatoarea mare. Adaugam si restul legumelor peste ceapa, condimentam si lasam 5 minute sa se caleasca.

Pentru reteta integrala apasati AICI 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates