vineri, 16 decembrie 2016

Penne Arrabbiata cu Maggi Ideea Zilei



Dupa o perioada de absenta pe blog am revenit cu forte proaspete si va promit ca o sa incerc sa postez cat mai des. Nu stiu, daca a fost frumos din partea mea sa abandonez acest blog, mai ales ca a fost primul blog unde am invatat foarte multe. Din lipsa de timp o sa combin cele doua bloguri, o sa postez  aici numai o parte din reteta si o sa pun link catre reteta integrala care va fi pe celalalt blog. 

Astazi vin cu o reteta de paste, usor de preparat si care cu siguranta vor fi pe placul vostru. Sa trecem la treaba si sa vedem de ce avem nevoie:

- 1 plic Maggi Ideea Zilei -Penne Arrabbiata
- 400 gr penne rigate
- 300 gr carne tocata
- 2 cepe mici
- 2 linguri ulei
- 1 cutie rosii decojite
- 300 ml apa + 4 l pentru fierberea pastelor

Prepararea pastelor:

Punem apa cu putina sare la fiert, cand da apa in clocot adaugam pastele si le lasam la fiert cat are timpul de fierbere scris pe ambalaj.

Pentru reteta integrala si mai multe poze apasati AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates