vineri, 30 decembrie 2016

Rulada de porc cu ciuperci


Aceasta reteta am ales-o de pe site-ul maggi.ro pentru seara de Revelion. Si pentru ca nu am vrut sa am o surpriza neplacuta ( fiind prima data cand gatesc aceasta reteta) sa nu-mi iasa, am gatit-o cu 2 zile inainte. A fost o adevarata incantare pentru papilele noastre gustative si si-a castigat locul de onoare pentru seara de Revelion. Din a doua rulada nu am mai apucat sa pozez nimic pentru ca a disparut rapid din farfurii, noroc ca m-am gandit sa fac poze la prima incercare. 🙂
  • 1kg de pulpa de porc sau cotlet
  • 200g de sunculita taraneasca
  • 3 oua
  • 200g de ciuperci din conserva
  • 2 linguri de cascaval ras
  • 2 catei de usturoi
  • 1 bucata de ceapa mica
  • 100ml de ulei
  • sare dupa gust
  • piper dupa gust
  • 1 lingurita de rozmarin uscat
  • 200ml de vin alb sec
  • 4 fire de ceapa verde
  • 5-6 cartofi potriviti
  1. Taiem ceapa marunt si o lasam apoi la inmuiat cam 1-2 minute in 50 ml ulei.
  2.  Adaugam ciupercile taiate, usturoiul taiat in felii si un praf de sare.
Pentru reteta integrala apasati AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates