marți, 27 decembrie 2016

Sarmale in foi de varza cu afumatura



In perioada de iarna noi pregatim foarte des sarmalute cu foi de varza acra si afumatura. Astazi vin cu o reteta delicioasa de sarmalute. 
Pentru ca noi suntem numai 2 adulti si un copil de 4 ani facem cateva sarmalute , nu mai mult de 30-40 :) Sa nu va sperie cantitatile mici, da?

Sa trecem la treaba si sa vedem ingredientele necesare ( aceste cantitati se pot dubla sau tripla in functie de cate sarmalute aveti nevoie) :



  • 500 gr carne tocata
  • 200 gr orez
  • 2 cepe mici
  • 1 morcov
  • 1 ardei gras/capia
  • 5 linguri bulion de ardei/tomate
  • 1 lingurita Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume
  • 1 lingurita Maggi Secretul Gustului – Gust de gaina
  • bucati de sunca afumata
  • 1 lingura boia dulce
  • 2 linguri ulei
  • 1 ou
  • 1 lingurita condimente pentru sarmale
  • cimbru
  • marar
  • piper
  • varza murata
Se curata legumele si se taie cubulete. Calim ceapa in ulei, adaugam morcovul si ardeiul, lasam sa se caleasca putin si adaugam pasta de tomate/ardei ( eu am folosit bulion de gogosar preparat de mine) . Peste acestea adaugam o ceasca de apa si lasam sa scada toata apa, apoi tragem de pe foc si adaugam orezul.

Pentru reteta integrala apasati AICI 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates