joi, 19 decembrie 2013

Sarmale in foi de varza





-1 kg carne tocata amestec vita si porc
-6 cepe
-100 ml ulei
-500 gr suc de rosii
-patrunjel,marar
-200 gr orez
-sare,piper
-cimbru
-varza murata

        Se curata ceapa si se taie marunt,se pune la calit in ulei si un strop de apa.Intre timp se spala orezul in mai multe ape si apoi se pune peste ceapa,se mai tine 5 minute pe foc apoi se da deoparte.
        Se amesteca carnea tocata cu 300 ml suc de rosii,patrunjelul,mararul,sarea,piperul iar deasupra torni ceapa cu orezul,se amesteca bine .
         Se pune varza la desarat pentru o ora,apoi se desface varza frunza cu frunza,pe cele mari le pastram pentru infasurat iar cele mici le tocam marunt si le amestecam cu 100 ml suc de rosii,piper si cimbru.
          Intr-un vas se aseaza un strat de varza tocata,apoi un strat de sarmale,unul de varza tocat ,iar un rand de sarmale,printre sarmale am adaugat si cateva fasii de sunca afumata.Sucul ramas se dizolva cu apa si umpli vasul cat sa acopere sarmalele.
Se pune oala pe foc mic sa fiarba,spre sfarsit se pot baga la cuptor.

                                                                      Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates