joi, 19 decembrie 2013

Fasole batuta

1/2 kg fasole
4 cepe mari
1 morcov
1 pastarnac
1 ardei gras
4-5 catei usturoi
2 linguri bulion
sare, piper
cimbru


Se alege fasolea , se pune la fiert si se da intr-un clocot, apoi se scurge si se pune alta apa.
 
Se adauga 2 cepe, morcovul, pastarnacul si ardeiul tocate marunt si se lasa sa fiarba.

Cand fasolea si zarzavaturile sunt aproape fierte se adauga sarea , piperul, cimbru si tarhon dupa gust si se mai da in unul-doua clocote.

 
Se scot cu o spumiera boabe de fasole si se maruntesc la robot sau la masina de tocat

Se adauga usturoiul pisat si sare dupa gust si se amesteca bine pana se omogenizeaza
Se toaca marunt doua cepe si se calesc in ulei.

Se pune ceapa deasupra sau se amesteca cu fasolea batuta si se poate servi .

2 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates