vineri, 27 decembrie 2013

Cozonac cu nuca,cacao,stafide,rahat


2 oua
250 ml.lapte
1 lingurita sare
80 g.zahar
80 g.unt topit
1 lingurita coaja de portocala
4 linguri ulei
600g.faina
1/2 cubulet drojdie proaspata
Faina se cerne de trei ori pentru a fi cat mai aerata.Ingredientele se pun in cuva masinii de paine,apoi se seteaza la programul framantat si dospit.
 UMPLUTURA
nuca
rahat
stafide
cacao
esenta de rom
esenta de cafea
zahar
lapte
       Se pregateste atata umplutaura cata se doreste.Se amesteca nuca,cacaua,esenta si zaharul,apoi se adauga lapte pana cand se ajunge la consistenta dorita.
       Se intinde aluatul si se toarna umplutura,se aseaza stafidele si rahatul apoi se ruleaza cat mai strans.Apoi impletim sau lasam asa,se aseaza in tava.Se lasa la crescut pana-si dubleaza volumul.Se unge cu galbenus amestecat cu putin lapte si se presara cu zahar.Se coace in cuptorul incins bine,la foc potrivit.







3 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates