joi, 19 decembrie 2013

Chec in 3 culori


 Aceste ingrediente sunt pentru un singur chec( eu m-am pacalit si am pus in 2 forme,d-asta este asa mic) .

Pentru partea de jos:

-5 galbenusuri
-3 linguri faina
-3 linguri zahar
-3 linguri ulei
-1/2 lingurita praf de copt
-esenta de vanilie
-coaja de portocale sau lamaie
-cacao

Pentru partea de sus:

-5 albusuri
-3 linguri zahar
-3 linguri ulei
-4 linguri faina
-1/2 lingurita praf de copt

Incepem cu partea de jos, se amesteca galbenusurile cu zaharul si se bate bine,se adauga esenta de vanilie si coaja de portocala/lamaie,apoi se pune uleiul si se bate bine.
La final se adauga faina(amestecata cu praful de copt) in ploaie.
Pentru partea de sus batem albusurile spuma cu un praf de sare si adaugam zaharul putin cate putin pana se face o bezea,apoi se adauga treptat uleiul si la sfarsit faina.
In tava de cozonac tapetata cu hartie de copt(sau unsa cu ulei si tapetata cu faina) se toarna prima compozitie,apoi se cerne un strat de cacao si apoi se toarna si a doua compozitie.
Se poate adauga colorant alimentar (eu am facut unul simplu si unul ca colorant).
Se da la cuptorul preincalzit pana trece testul scobitorii.
                                                                                                    Pofta buna!

2 comentarii:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates