vineri, 20 aprilie 2018

# RETETE CU CARNE

Ardei capia și gogoșari umpluți


Am promis că de săpămâna aceasta o să mă țin și de blogul culinar. N-am preparat nici o rețetă nouă, dar cum am mai multe rețete postate pe celălalt blog și aici nu, o să le preiau ca să fie și aici. Văzând pozele de la această rețetă mi s-a făcut poftă de ardei, așa că săptămâna viitoare o să fac ardei umplut. 



Ingrediente:


  • 800 gr carne tocata
  • 1 kg ardei capia
  • 3 cepe mici
  • 3 rosii
  • 100 gr orez
  • 1 ou
  • 15 ml ulei
  • 100 gr pasta de gogosar sau tomate
  • 60 gr faina
  • 1 lingura Maggi Secretul Gustului Intensavor Gust de Gaina
  • marar
  • cimbru
  • sare
  • boia de ardei dulce
  • oregano
  • apa

Modul de preparare îl găsiți AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates