joi, 5 februarie 2015

Pandispan cu cacao



Astazi, am pregatit pandispan pufos cu cacao, o reteta simpla, usor de preparat si pe placul intregii familii.
Avem nevoie de :
- 10 oua
-10 linguri ulei
- 2 cani zahar
- 2cani faina
- 1 praf de copt
- 1 lingura cacao

Batem albusurile spuma cu un praf de sare, apoi adaugam treptat zaharul pana devine o bezea. Adaugam unul cate unul galbenusurile si mixam bine, dupa care adaugam uleiul.
La final adaugam faina amestecata cu praful de copt. Luam 4-5 linguri din compozitie si adaugam cacao in ea.
Ungem formele cu ulei si apoi tapam cu faina si punem compozitia galbena, deasupra punem cu lingura compozitia cu cacao in zig-zag.
Dam la cuptor pentru 40-45 minute la foc potrivit. Depinde de cuptorul fiecaruia. Dar cel mai important e sa nu deschideti usa cuptorului in primele 20 minute( sa nu se lase).
Se scoate si se lasa la racit pe coaste, pentru a nu se lasa.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates