marți, 10 februarie 2015

Flan de portocale

Pentru prima data am facut acest fel de desert. M-a incantat in primul rand denumirea lui pompoasa ,, flan de portocale,, dar este foarte asemanator cu crema de zahar ars, decat ca este mult mai racoritor. Crema de zahar ars este un pic gretoasa in schimb flanul de portoccale este racoritor. Dar sa trecem la treaba:

- 2 portocale
- 1 l lapte
- 6 oua
- 300 gr zahar
- 1 plic zahar vanilat.


Portocalele se spala bine si se razuiesc. Punem laptele impreuna cu coaja de la o portocala si zaharul vanilat. Intre timp batem ouale bine cu 150 gr zahar si adaugam laptele fiert. Aceasta compozitie o punem in forme( asezate intr-o alta tava cu apa)  si dam la cuptor pentru 30 minute.

Pentru siropul de portocale avem nevoie de 150 ml apa pe care o fierbe, in aceasta apa oparim coaja de la cealalta portocala. Scoatem cojile si adaugam in apa restul de 150 gr zahar impreuna cu sucul de la cele 2 portocale. Acest sirop il punem pe foc sa fiarba 3-4 minute. Il lasam apoi sa se raceasca.


Rasturnam formele si adaugam siropul de portocale. Pentru cei mai comozi, se poate manca direct din forma. Eu am folosit boluri din sticla sa fie mai ,, aratoase,, si fara ale rasturna si sa se păoata savura direct.

 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates