vineri, 2 mai 2014

Tort cu budinca de ciocolata


- 5 oua
- 1 cana zahar
- 1 cana faina Dobrogea
- 1 praf de copt
- 1 esenta de vanilie
- 1 plic budinca cu gust de ciocolata
- 750 ml lapte
- 1 plic crema de vanilie
Batem albusurile spuma cu un praf de sare,apoi adaugam zaharul in ploaie si batem in continuare pana se face o bezea lucioasa.
Adaugam galbenusurile pe rand in albusuri,adaugam si faina amestecata cu praful de copt si amestecam cu lingura bine.
Tapetam forma de tort (diametru 23 )si turnam compozitia.
Pregatim budinca si crema conform instructiunilor de pe ambalj.
Punem inelul detasabil pe platou si asezam baltul,apoi turnam budinca,dam la rece 2-3 ore,scoatem si ornam cu crema de vanilie.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates