duminică, 4 mai 2014

Chiftelute cu piure de cartofi


Pentru chiftelute:
-500 gr carne tocata
- 1 ceapa verde
-2 cartofi
-1 catel usturoi
- 1 ou
- sare,piper,patrunjel,marar
Tocam ceapa marunt si usturoiul,le punem peste carne si amestecam bine,adaugam condimentele si oul si framantam bine.Lasam la rece pentru 10 minute,api facem bilute si le prajim in baie de ulei.Scoatem pe un platou .

Pentru piure:
- 500 gr cartofi
- 50 ml lapte
- putin unt/margarina
-sare
Se pun cartofii taiatai cubulete la fiert cu apa si sare.Cand s-au fiert se scurg de apa, se adauga untu/margarina , laptele si batem cu mixerul. 

Pentru sos:
- 2 cepe
- sos de tomate
-sare,piper,cimbru
- ulei
Tocam ceapa marunt si o punem la calit in putin ulei,adaugam putina apa sa innabusim ceapa ,apoi adaugam pasta de tomate,lasam sa fiarba pana scade apa.Condimentam si luam de pe foc.
Servim pe  un platou: piure,sos si chiftelute deasupra.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Aghinitei Maria4 mai 2014 la 14:16

    Sunt tare pofticioase chiftelutele, dar sunt cam grele pt. mine si ai sa fii RESPONS
    ABILA DE STAREA MEA, FIINDCA VOI FACE SI EU, CA TARE MI-AI STARNIT POFTA ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. se face repede si e si un deliciu

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates