miercuri, 21 mai 2014

Beneficiile florilor de salcam


In luna Mai incep sa infloreasca salcami care ne ofera un parfum placut si in acelasi timp putem folosi florile de salcam la mai multe intrebuintari.
1. Le culegem atunci cand au inflorit complet si le putem folosi la dulceata.
2. Putem folosi si la aluatul clatitelor,ies clatite parfumate si gustoase.
3. Putem pune la uscat florile de salcam si apoi le folosim la ceai,ceaiul este foarte bun impotriva tusei.
4. Putem adauga florile in apa pentru baie,pentru un rasfat desavarsit.
Eu in zilele urmatoare o sa pregatesc dulceata din flori de salcam si clatite,desigur voi aduna si pentru a le pune la uscat.
Florile de salcam au multe beneficii si le gasim pe toate drumurile,deci sunt gratis :).
Spor la treaba!

Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates