duminică, 9 decembrie 2012

# PRAJITURI

Galuste cu prune




  • 1 lingurita scortisoara
  • 50 ml ulei
  • 400 gr cartofi
  • 50 lingura zahar
  • 500 gr prune
  • 100 gr faina
  • 1 ceasca pesmet
se fierb cartofii,apoi se dau prin masina de tocat.
Cand s-au racit se amesteca cu faina si o lingura de zahar pana devine o coca potrivit moale si putin lipicioasa.
Se scot samburi din prune si in locul acestora se pune zahar.
Din coca se intinde patrate mici cat sa incapa pruna.
Se rotunjeste cu mana astfel incat pruna sa fie uniform acioperita.
Pune galustele la fiert in apa clocotita si lasa pe foc pana se ridica la suprafata.
Intr-o tigaie se rumeneste pesmetul in putin ulei,dupa ce s-0a racit pune restul de zahar si scortisoara.
tavaleste galustele fierbinti prin pesmet si se servesc reci sau calde.







2 comentarii:

  1. N-am mancat niciodata asa ceva.dar nu cred ca m-as da in laturi daca as avea ocazia

    RăspundețiȘtergere
  2. desi n-am facut stiu ca sunt foarte gustoase,am mancat facute de o prietena din ardeal ei le zic gomboti :)

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates