vineri, 15 iunie 2018

# Preparate cu carne

Piept de pui cu linte rosie si legume chinezesti

Astazi vin cu o reteta foarte gustoasa, rapida, usor de preparat si ieftina.Cu siguranta va fi pe placul oricui. Nu arata atat de spectaculos ca sa-ti ploua-n gura cand vezi poza, dar gustul conteaza cel mai mult. Stiu, si impctul vizual conteaza, dar la ce bun sa arate ca de pe revista si sa nu fie comestibila. Mai cunosc eu astfel de persoane, care fac poze de senzatie cu mancarurile, dar nici nu le poti gusta cad vine vorba ca trebuiesc consumate. 


Ingrediente:


  • 1 piept de pui dezosat,
  • 1 pungă legume chinezești congelate,
  • 1 cana de linte roșie SanoVita,
  • 2 linguri ulei,
  • sare,
  • piper,
  • pătrunjel verde,
  • cimbru
  • apă

Mod de preparare:


Punem lintea roșie la fiert cu sare și o lingură de ulei. La o cană de linte adăugăm 3 căni de apă. O fierbem cam 20 minute.
Cât lintea este la fiert pregătim pieptul de pui și legumele.

*** Reteta completa si beneficiile aduse de lintea rosie organismului le gasiti accesand acest link https://lucruriprivitedejosinsus.ro/2018/06/15/linte-rosie-cu-piept-de-pui-si-legume-chinezesti/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates