vineri, 18 mai 2018

Brioșe cu merișor Sano Vita

Astăzi m-am apucat de facut prajiturele. Am facut un chec cu fructe uscate, briose cu merisor si pandispan cu, curmale. Acum o sa va las reteta pentru briose, iar in zilele ce urmeaza o sa va las si pentru celelalte retetele. La toate prajiturelele am folosit ulei de cocos, care a dat o aroma deosebit prajiturilor. Ador uleiul de cocos de la Sano Vita. Parfumat si delicios. Nu ezitati sa-l adaugati la prajituri. Briosele mele sunt un pic cam micute, mi-a fost teama ca or sa creasca prea mult si n-am pus compozitie de ajuns in forme :) Data viitoare pun mai multa compozitie.



Ingrediente:

- 125 gr iaurt natur
- 200 gr zahar brun Sano Vita
- 4 linguri ulei de cocos Sano Vita
- 3 oua
- 50 gr merisor Sano Vita
- 3 pahare faina
-1/2 plic praf de copt

Mod de preparare:

Ouale se mixeaza cu zaharul brun pana tot zaharul se dizolva.

Se adauga iaurtul si il incorporam in compozitie cu o lingura.

Uleiul de cocos trebuie sa fie in stare lichida si il adaugam in compozitie.

Se adauga si faina amestecata cu praful de copt, incorporam usor cu o spatula de jos in sus.

La final adaugam merisor. Amestecam bine si punem cu lingura in formele de briose.

Eu am folosit hartie speciala pentru briose si am presarat merisor si pe deasupra.

Se baga la cuptorul preincalzit, la temp de 180 grade pana trece testul cu scobitoarea.

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates