miercuri, 9 august 2017

Smoothie de vara gata in numai 5 minute



Cu mare bucurie am acceptat provocarea #mytastysmoothie lansata de Vegis.ro, iar astazi va prezint o reteta foarte usoara si la indemana pe timpul verii. Imi place foarte mult pepenele verde si de cand am descoperit ca il pot consuma si in smoothie alaturi de alte ingrediente,il iubesc si mai mult. pepenele il consum pe timpul verii, dar pe tot parcursul anului imi place sa consum seminte de chia si goji. In fiecare dimineata imi prepar un smoothie de pepene verde, goji si seminte de chia. Este foarte racoritor, dar in acelasi timp satios. Poate vi se va parea o combinatie ciudata de ingrediente, dar smoothie-ul este senzational, iar beneficiile pe care le aduce organismului sunt ceea ce ma atrage si mai mult sa-l consum zilnic. 

Ingrediente:

- 2 cani de pepene rosu fara seminte, taiat cubulete
- 2 linguri cu fructe de goji ecologice/bio Niavis ,
- 1 lingura seminte de chia HERBAVIT
- sucul de la o lime
- 1/2 cana lapte de migdale 

Mod de preparare:

Punem toate ingredientele in blendar si mixam pana ce acestea ajung la o consistenta cremoasa si fina. Daca aceasta este prea dens mai putem adauga putin lapte de migdale sau cuburi de gheata. 



De ce am ales aceasta combinatie?

Dupa cum bine stiti pepenele verde ( rosu) are o sumedenie de beneficii si este recomandat consumul acestuia pe timpul verii. Acesta poate fi consumat ca atare sau in smoothie-uri, folosindu-ne de combinatiile care ne plac. Eu am ales sa il combin cu fructele de goji si semintele de Chia pentru numeroasele beneficii aduse organismului. Fiecare in parte aduce organismului numeroase beneficii, insa combinate aceste ingrediente sunt mult mai numeroase si ajuta organismul sa-si faca necesarul de provizii pentru orice problema ar putea aparea. Un smoothie sanatos din pepene rosu, goji si seminte de chia consumat zilnic, dimineata, ma ajuta sa am energie pentru intreaga zi si sa fiu sanatoasa tot timpul. 

Fructele de goji se pot consuma ca atare 10-30 gr pe zi sau se pot consuma in amestec cu seminte, stafide, nuci sau in smoothie-uri, iaurturi, cereale sau chiar in ceai. 

Beneficiile aduse organismului:

- efect de anti-imbatranire. Goji mai este numit si ,,fructul longevitatii,, pentru ca fructele de goji contin vitamine, minerale si aminoacizi care au proprietati antioxidante si ajuta la eliminarea din corp a toxinelor daunatoare, ce conduc la degradarea si imbatranirea organismului uman. 

- intarirea sistemului imunitar. Multumita continutului foarte bogat in antioxidanti fructele de goji imbunatateste sistemul imunitar si astfel ajuta organismul sa lupte impotriva bolilor cu mai multa putere.

- scaderea in greutate. Fructele de goji sunt indicate persoanelor care doresc sa scada sau sa-si mentina greutatea datorita faptului ca acestea au un continut bogat in nutrienti si substante benefice care aduc un aport nutritional important ce duce la accelerarea metabolismului si in acelasi timp taie din pofta de mancare.

- imbunatatirea vederii,

- lupta impotriva bolilor de inima, colesterolului oxidat si a presiunii arteriale crescute,

- ajuta la un somn odihnitor, imbunatateste dispozitia si amelioreaza depresiile,

- intareste muschi picioarelor si ajuta la felxibilitatea incheiturilor oamenilor ce sufera de artrita,

- tratament impotriva reaparitiei tuberculozei.

Semintele de Chia le consum foarte des in iaurt si sosuri, dar ele pot fi consumate in mai multe combinatii. Cantitatea recomandata zilnic este de 1-2 linguri. Semintele de Chia sunt o sursa de fibre, calciu, vitamine, antioxidanti, minerale, proteine si acizi grasi esentiali de Omega 3. Imi plac foarte mult pentru ca au un gust neutru si miros natural, nimic deranjant. Aceste seminte de Chia pot fi folosite si la diverse mancaruri sau prajituri. 



16 comentarii:

  1. Interesant! Trebuie sa încerc și eu! 😘 🍉

    RăspundețiȘtergere
  2. Valeria Chertes9 august 2017 la 23:42

    Am sa il fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata excelenmt smoothie-ul tau, si imi faci pofta! Eu n-am voie pepene, ca are indice glicemic mare, si este contraindicat celor cu diabet (sau care vor sa slabeasca), dar asa, de gust, mai fur cate o bucatica...

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata delicios! Si eu trebuie sa-l fac astazi, am intarziat :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată divin! Tare aș încerca și eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. o multime de ingrediente sanatoase si un timp de preparare foarte scurt. Nu sunt fan smoothie, dar merita incercat. Oricum, arataa mai mult decat bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper sa gasesc si eu un pepene gustos, chiar mi-e dor!
    Interesanta reteta si extrem de sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe langa ca este gustos, sanatos are si o culoare extraordinara.

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar folosesc tot ce ai scris aici dar separat, o sa incerc si sub aceasta forma!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce combinatie interesanta! Am sa incerc si eu sa vad cum e :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata super si sigur e sanatos. Merita incercat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Este de-a dreptul delicios! Si eu obisnuiesc sa imi fac smoothie-uri.

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata bine! Sigur este gustos si sănătos!

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates