luni, 17 iulie 2017

Tort Raffaello


Va invit sa aflati reteta deliciosului tort Raffaello pe care l-am pregatit ieri. Este usor de pregatit si super delicios. La aceasta reteta am folosit ulei de cocos extravirgin ecologic/Bio Niavis in locul uleiului de floarea-soarelui, asa ca blatul a iesit mult mai parfumat si gustos.

Ingrediente:

  • 5 oua,
  • 120 gr zahar,
  • 3 linguri zahar pudra,
  • 3 linguri ulei de cocos extravirgin bio Niavis
  • 30 gr nuca de cocos pentru blat,
  • 100 g nuca de cocos pentru ornat,
  • 100 gr faina,
  • 1 esenta de vanilie,
  • 1 praf de copt/amoniu pentru prajituri,
  • 600 gr ciocolata alba,
  • 600 ml smantana pentru frisca,
  • bomboane Raffaello

 Mod de preparare:

Incepem intai cu blatul. 
Separam albusurile de galbenusuri, apoi batem spuma tare albusurile dupa care treptat adauga zaharul. Dupa ce acesta este o bezea adaugam treptat galbenusurile, uleiul de cocos, praful de copt ( eu am folosit amoniu pentru prajituri) amestecat cu faina si nuca de cocos, iar la final esenta de vanilie. Punem totul intr-o tava tapetata cu hartie de copt sau cu faina si ulei, asa cum am facut eu si dam la cuptorul preincalzit pana trece testul cu scobitoarea.

Continuarea retetei o aflati AICI 

Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates