miercuri, 25 ianuarie 2017

Ciorba taraneasca de porc





Afara este frig asa ca merge de minune o ciorba taraneasca de porc acrita cu Maggi Bors cu legume. Va invit sa vedeti cat de usor se prepara si cat de gustoasa este.  Ciorba este gatita dupa o reteta de pe maggi.ro

Avem nevoie de:

– 1 kg carne de porc ( eu am pus oase cu carne),
– 3 cartofi potriviti,
– 2 cepe,
– 2 ardei grasi,
– 250 gr fasole verde,
– 2 morcovi,
– 1 pastarnac,
– 1/2 telina,
– 100 ml ulei,
– 2 linguri pasta de gogosar/tomate
– 2 linguri de Maggi Bors cu legume,
– 1 cubulet Maggi cu legume,
– 1 lingura leustean uscat.

Mod de preparare:

Se spala carnea de porc ( oasele cu carne, in cazul meu) si se pune in apa la fiert. Prima data se spumuieste si apoi se adauga o cana de apa rece pentru a opri spumarea.

Continuarea retetei o gasiti AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates