luni, 30 ianuarie 2017

Ciorba de legume cu taitei de casa


Astazi a sosit vremea sa prepar o ciorbita de zarzavat cu taietei de casa. Nu stiu cata lume face taietei de casa la o ciorba de zarzavat, nici macar mama mea nu face asa, insa mie imi plac foarte mult taieteii de casa ca imi vine sa pun si in ciorba de perisoare, daca e nevoie :)))

Avem nevoie de:


1 ceapa

1 morcov
3-4 lnguri mazare verde
3-4 linguri pastai de fasole verde
1 dovlecel
3-4 cartofi
2 rosii
1 ardei gras
1 gogosar
2-3 linguri porumb din conserva
1 lingura pasta de gogosar/tomate
3-4 linguri cu ulei
1 ou
faina 300 gr ( aproximativ)
1-2 linguri Maggi Bors cu legume ( dupa gust)
1 lingura rasa Maggi Intesavor cu legume
leustean
Intai curatam, spalam si tocam legumele cubulete. Intr-o oala punem apa la fiert impreuna cu lingura de Maggi Intesavor Legume si uleiul, iar cand a dat in fiert adaugam legumele. Lasam sa fiarba si intre timp pregatin taiteii de casa.

Continuarea retetei o gasiti AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates