sâmbătă, 11 iulie 2015

Clatite cu gem de prune si caise


Astazi am facut clatite cu gem de prune si caise dupa reteta Jamilei. Niciodata nu reuseam sa fac alautul perfect pentru clatite, trebuia sa retusez mereu ba cu lapte, ba cu faina pana ajungeam sa fac o compozitie dubla de clatite. :))))
Dar, dupa reteta Jamilei aluatul pentru clatite mi-a iesit perfect, asa ca va las reteta:

- 4 oua,
- 2 cani faina,
- 1 cana lapte,
- 1 cana apa,
- 2 pliculete zahar vanilat

Batem ouale bine, adaugam laptele, apa si zaharul vanilat. la urma adaugam si faina. Eu am folosit un tel pentru ca, compozitia sa iasa cu bule.

Punem cu un polonic in tigaia pentru clatite compozitia si lasam pana se rumeneste putin pe ambele parti.

PONT:
Daca urmariti aluatul de cand il puneti in tigaie o sa observati ca isi schimba un pic culoare , se albeste de la margine spre centru iar atunci este facut clatita.

Umplem clatitele cu gem de prune si caise. 

PONT:
 Pentru a nu curge gemul din clatite impachetam clatitele ca in imaginea de mai jos. Intoarcem marginile si apoi rulam.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates