luni, 13 iulie 2015

Clafoutis cu visine



- 3 oua,
- 130 gr faina,
- 100 gr zahar,
- 250 ml lapte,
- 1 praf de sare,
- 1 esenta de vanilie,
- 1 pliculet zahar vanilat,
- unt/ulei pentru uns tava,
- pesmet/faina pentru tapetata tava,
- cirese/visine.

Punem toate ingredientele intr-un castron si mixam bine cu ajutorul unui mixer. Va iesi un aluat putin mai dens decat cel de calatite.

Ungem tava cu unt/ulei si tapetam cu pesmet/faina si asezam ciresele/visinele pe tot fundul tavii ( am folosit o forma de tarta ). 
Punem aluatul peste cirese si dam la cuptor aproximativ 40 minute la 180 grade .
O lasam sa se raceasca, putem sa o punem la rece in frigider si o servim pudrata cu zahar vanilat.

Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates