duminică, 30 noiembrie 2014

Hainele si rolul lor in viata noastra



Hainele au un rol in a ne defini cine suntem, personalitatea si locul de munca. De exemplucei care lucreaza in domeniul politic sunt obligati sa adopte o tinuta eleganta la fel putem spune si despre oamenii din domeniul bancar si nu numai. Sportivii nu au cum sa adopte o tinuta eleganta pentru ca au nevoie de haine care permit corpuluisa se miste liber avand in vedere efortul fizic pe care il desfasoara.  De aceia hainele sport sunt lejere confectionate din fibre elastice in mare parte care permit libertatea de miscare. Chiar si cei despre care am discutat prima data adopta stilul sport cand sunt acasa sau fac miscare dar si sportivii adopta stilul elegant cand merg la o petrecere. Domeniul unde lucram impune o anumita tinuta si astfel oamenii sunt obijnuiti sa distinga persoanele cu functii dupa hainele pe care le poarta. Vestimentatia trebuie de asemenea adaptata varstei si imprejurimilor in care acestea sunt purtate. Desi unii se nasc cu moda in sange si cu afinitatea pentru asortarea perfectea a hainelor,altii dobandesc abilitatile necesare cu timpul dar un lucru e sigur:hainele nu mai sunt ce erau odata.Poate pentru ca moda se regaseste intr-o continua schimbare sau poate ca mai mult decat niciodata avem de unde alege.Stiu ca e greu sa gasesti hainele potrivite mai ales cand timpul ne preseaza de acceia am o solutie pentru dumneavoastra: TINAR.RO. Este un site unde poti sa gasesti haine pe toate gusturile avand de ales din o gama diversificata de modele. Bineinteles ca aici gasiti haine si pentru femei si pentru barbati si copii si nu numai haine ci si incaltaminte si accesorii. Eu am achizitionat de curand cateva rochii elegante pentru cateva evenimente importante care s-au desfasurat in cursul acestui an. Una din optiunile mele este bineinteles deja nelipsita rochita de culoare neagra care este prezenta in toate garderopele doamnelor. Amea este din dantela, mulata si foarte sexy.


Bineinteles ca rochita trebuia accesorizata si cu niste pantofi care se potrivesc perfect. Desigur ca nici sotul meu nu a ramas mai prejos,pentru el am luat niste camasi si sacouri deosebite si de calitate.Pe TINAR.RO gasesti creatiile TINAR dar si creatii ale unor branduri romanesti si branduri internationale de renume. Zilnic aici gasim noutati asa ca va invit si pe voi sa vizitati siteul si sa va clatiti ochii. Sa stiti ca au preturi avantajoase si livrarea comenzii se face rapid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates