miercuri, 15 mai 2013

Briose aperitiv

Liana Toma iti multumesc pentru invitatia la acest minunat concurs.
Reteta participa la  Concursul ,,Prepara briose si castiga o tava pentru ele,,  
Organizat de blogul http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/ 
Eu am ales sa prepar aceste minunate briose dupa reteta de aici  Briose cu kaizer.
M-a apucat tarziu si nu am mai avut timp sa se raceasca briosele,asa ca nu arata chiar foarte bine.Dar au fost foarte gustoase si in secunda doi s-au terminat.


Ingrediente  :            
350 g faina
250 ml lapte
50 ml ulei
2 oua
1/2 ardei gras rosu
1 plic drojdie uscata
50 g cascaval ras
100 g kaizer
100 g masline
100 g spanac congelat si calit putin in unt
1 lingurita de sare
piper dupa gust
in reteta se specifica sa le ungem cu ou dupa ce s-au copt pe jumatate ,eu nu le-am mai uns.
Se dizolva drojdia in lapte caldut apoi se adauga pe rand uleiul ,sarea,ouale ,maslinele taiate feliute si spanacul racit.
Se adauga si ardeiul gras tocat cubulete apoi faina si incorporam usor toate ingredientele .
Kaizerul taiat cubulete se frige putin in tigaie si apoi se lasa la racit putin .Se amesteca cu ingredientele de mai sus si la final adaugam cascavalul ras .Punem compozitia in hartiutele pentru briose doar 3/4 .
Lasam putin compozitia sa se umfle sa isi faca de cap drojdia de cap  .
Punem la copt briosele pentru cca 20 -25 de minute pana cand devin aurii si frumoase.
Sunt grozav de bune si pufoase .

2 comentarii:

  1. Tare bune-s, ma bucur ca le-ai facut!
    Esti inscrisa in concurs ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!!! Buuuuuuuuuuneeeeeeeee rauuuuu....s-au terminat imediat.

      Ștergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates