joi, 2 februarie 2017

Ciorba de perisoare cu smantana



Pentru ca niciodata nu ne lipseste ciorba de la masa, astazi am pregatit ciorba de perisoare. Nu va mai spun ca este printre preferatele mele 🙂 Nu stiu, de ce, dar tot astazi am avut pofta sa mananc ciorba de perisoare cu smantana si turte (precum le facea bunica odinioara). Nu am facut niciodata turte/lipii pana acum si am avut ceva emotii, dar au iesit foarte bune. Pentru a fi aproape totul ca in copilarie, cand o aveam pe bunica alaturi de mine am mancat in castron de lut. Astazi m-am simtit de parca aveam iarasi 6-7 ani si stateam la masa bunicii, parca i-am simtit si prezenta alaturi de mine. Posibil, ca dorul sa fie de vina, dar m-am simtit minunat. Haideti, ca am cazut in oala cu melancolie si mai bine va las reteta.

Avem nevoie de:

-1 ardei gras
-3 cepe
-1 morcov
-1 telina
-3 rosii
-300g de carne tocata
-150g de orez
-1 bucata de paine
-3 legaturi de ulei
-2 linguri de MAGGI Bors cu legume
-1 cub legume MAGGI
-1 legatura de pasta de tomate
-200ml de smantana
-leustean
-cimbru
-1 ou

Mod de preparare:

Morcovul, doua cepe, ardeiul gras, gogosarul si telina se taie cubulete. Rosiile se dau pe razatoare. Punem pe foc o oala cu 4l de apa, 1 cub legume Maggi si uleiul. Cand apa da in clocot adaugam toate legumele si lasam sa fiarba.

Continuare AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates