miercuri, 8 februarie 2017

Ciorbă de gâscă cu tăiței de casă


Zilele trecute am tăiat o gâscă și cred că știți cât de mare este o gâscă, de aceea am împărțit carnea pentru o ciorbă cu tăiței de casă, o varză și pieptul l-am păstrat pentru o ciorbă cu perișoare. Astăzi a venit momentul să vă prezint rețeta mea de ciorbă de gâscă cu tăiței de casă.
Avem nevoie de:
  • carne de gâscă,
  • 4 l apa,
  • 1 ceapă,
  • 1 morcov,
  • 1 ardei gras,
  • 2 linguri cu zarzavat pentru iarnă,
  • 1 lingură cu pastă de tomate,
  • borș Maggi, după gust,
  • 1 cub Maggi Pui,
  • leuștean,
  • 1 ou,
  • 150-200 gr făină,
  • 1 praf de sare.
Mod de preparare:
Întâi spălăm bine carnea de gâscă.
Punem apa și cubul Maggi la fiert. Când aceasta începe să fiarbă punem carnea de gâscă și lăsăm să fiarbă. Nu uitați să luați spuma care se formează la suprafață.
Între timp tocăm legumele și după ce carnea a fiert 30-40 minute adăugăm legumele, pasta de tomate și zarzavatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates