duminică, 1 ianuarie 2017

Friptura de pui cu garnitura de cartofi, la cuptor


La multi ani!
Astazi incepem un an nou, sa speram ca va fi mai bun decat cel care a trecut. Va intampin cu o reteta de friptura de pui cu garnitura de cartofi, la cuptor. Este o reteta foarte usoara, gustoasa si satioasa. Asadar, sa trecem la treaba:
  • 3 pulpe intregi de pui
  • 1 plic Maggi Ideea Zilei – Pui Fraged cu usturoi
  • 4 cartofi mari
  • 2 linguri ulei
Spalam pulpele si le taiem in doua. Curatam cartofii, ii spalam si ii taiem cuburi mai mari.
Plicul Maggi Ideea Zilei – Pui fraged cu usturoi are in partea de sus punga magica in care punem carnea de pui, iar in partea de jos are mixul de condimente pentru pui.

Pentru reteta integrala apasati AICI 

Un comentariu:

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates