sâmbătă, 31 decembrie 2016

Salata de boeuf


Astazi ne luam ramas bun de la anul 2016 si sper ca anul ce vine sa fie mult mai bun in toate decat cel care a trecut, atat pentru mine cat si pentru voi. In ultimii ani am petrecut Revelionul acasa, inainte era baietelul mic, iar acum am fetita de 9 luni asa ca nu pot sa petrec pe undeva si sa las copii singurei ( bine, cu bunicii) . Pregatiri am facut ca de fiecare data: aperitive, sarmale, friptura, tort, insa astazi  sa va las reteta de salata de boeuf. Noi nu facem cantitate mare, ci fix cat mancam de 2 ori din ea, asa ca sa nu va speriati de cantitatile din reteta. Bineinteles, acestea se pot dubla sau tripla, in functie de necesitatea voastra.
  • 300 gr carne de porc,
  • 4 cartofi potriviti,
  • 1 morcov,
  • 1 cutie mica de mazare,
  • muraturi/gogosari/castraveti in functie de gust,
  • 1 lingurita mustar,
  • 1 ou intreg fiert,
  • 1 galbenus crud,
  • ulei,
  • 1 lingurita Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume,
  • sare,
  • piper.
O sa incepem prin a pune carnea intr-o oala cu putin Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume la fiert. Cand incepe sa fiarba ii adunam spuma de pe deasupra cu o spumiera, apoi o lasam sa fiarba. Intre timp ne ocupam de cartofi si morcov, pe care ii curatam , ii spalam bine si punem intr-o oala (nu cu carnea) cu putin Maggi Secretul Gustului Intensavor Legume. La fel ca si la carne o sa adunam spuma, lasam sa fiarba si cand patrunde furculita usor in cartof sunt gata.
Pentru reteta integrala apasati AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates