luni, 2 ianuarie 2017

Alba ca zapada

Pentru foi avem nevoie de:
– 10 linguri cu zahar,
– 10 linguri cu ulei,
– 10 linguri cu lapte,
– 1 lingurita rasa cu amoniac,
– 2 oua,
– un praf de sare,
– faina cat cuprinde ( aprox 600 gr)
Pentru crema avem nevoie de:
– 1 l lapte,
– 8 linguri cu faina,
– 6 linguri cu zahar,
– 200 gr unt,
– sucul de la o lamaie,
– coaja de la o lamaie
Pregatim foile:
Punem intr-un castron ouale, zaharul, uleiul si laptele. Mixam bine totul pana ce zaharul s-a topit .
Adaugam sarea si amoniacul stins cu putina zeama de lamaie ( sau stins cu otet) .
Punem apoi faina putin cate putin pana obtinem un aluat potrivit de tare si nelipicios (in functie de calitatea si tipul fainei, este posibil sa marim sau sa diminuam cantitatea acesteia).
Lasam aluatul sa se odihneasca pentru circa jumatate de ora.
Continuarea retetei AICI

Un comentariu:

  1. cand eram mai tanara pregateam mai mereu aceasta reteta,mi-ai facut mare pofta si o voi pregati si eu!

    RăspundețiȘtergere

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates