marți, 17 ianuarie 2017

Prajitura cu caramel


Blat:

– 8 oua
– 8 linguri de zahar
– 8 linguri de faina rase
Se bat albusurile spuma, apoi se adauga treptat zaharul pana obtinem o bezea. Galbenusurile se freaca cu 2 linguri de ulei si adauga peste bezea. Faina o adaugam lingura cu lingura,in ploaie, amestecand cu o spatula de jos in sus, usor , pentru a iesi blatul pufos. Punem intr-o tava ( 35×25) si dam la cuptorul preincalzit pana trece testul scobitorii.

Crema 1:

– 1 cana de lapte
– 1/2 cana de zahar
– 1 cana de nuci/alune pisate
– 2 linguri cacao
– 2 linguri faina
– 4 galbenusuri
– 100 gr unt
– 1 esenta de rom

Pastram untul separat, iar restul ingredientelor le amestecam intr-o oala care nu lipeste si le punem la foc mic. Amestecam continuu pana se ingroasa crema.
Continuarea retetei AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates