sâmbătă, 29 noiembrie 2014

ArtDecor in ajutorul nostru pentru niste parcuri de basm



Suntem parintii unui baietel nazdravan de patru ani. Cred ca nu doar noi ci majoritatea parintilor ne confruntam cu aceiasi problema: copii nostri petrec deja prea mult timp in fata calculatorului sau televizorului. De aceia ma gandesc serios sa incerc sa fac o propunere primarului din satul nostru care ar fi bine sa vina in ajutorul nostru cu niste locuri special amenajate pentru copii,locuri de joaca care sa ofere siguranta copiilor si care sa-i stimuleze sa iasa la joaca uitand astfel chiar daca fie el pentru ceva timp de jocurile pe calculator dare cateodata nici nu sunt potrivite pentru varsta lor. Sigur nu stiu daca acest lucru e posibil in satul nostru cel putin in viitorul apropiat dar ar fi bine macar in oras sa gasim niste spatii de joaca pentru copii. Trebuie sa recunosc ca ideea nu mi-a venit intamplator, asa cum v-am zis ne confruntam cu ceva probleme in a-i distrage atentia copilului de la calculator si televizor dar in acelasi timp am gasit intamplator niste echipamente tematice oferite de ART DECOR.E adevarat ofertele sunt variate si deja imi pot imagina cum s-ar distra baiatul meu desigur impreuna cu alti copii si supravegheat indeaproape de noi  doar cu cateva echipamente de joaca amplasate corespunzator. Acum imi vin in minte o multime de idei si pentru satul meu unde lipsesc multe lucruri care l-ar face mai frumos si mai vesel cum ar fi niste jardiniere, banci stradale, mese de sah si desigur ar fi minunat un complex de joaca fie el si simplu cu cateva leagane, tobogane si balansoare. Minunat ar fi un leagan cu tobogan, ambele in acelasi corp confectionate din lemn si fier. Ambele sunt preferatele copiilor si se vor distra perfect cu ajutorul lor.


Cum vi se pare ideea mea? Sunt sigura ca si parerea unui copil ar fi aceiasi si exact acesta ar fi rezultatul pe care ni-l dorim cu totii.Tote aceste lucruri ar fi posibile cu ajutorul ART DECOR. Si astea sunt doar propunerile mele dar sigur cum v-am spus exista o varietate mare de produse minunate care ar contribui la  un proiect de amploare pentru ca satul nostru sa imbrace haine noi. Eu am vazut cateva asfel de proiecte in diferite locuri din tara deci nu e chiar imposibil. Sper ca acest lucru sa devina si o prioritate si pentru autoritatile noastre care sa faca demersurile necesare ca acest lucru sa se transforme dintr-o simpla sugestie intr-un lucru real.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates