sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Lentile de contact - moft sau necesitate?

Ce parere aveti de lentilele de contact?Eu sincer sa va spun eram scceptica in ceia ce le priveste.asta pana cand sotul meu a avut nevoie de asa ceva.In urma unui control amanuntit oftalmologic am constatat ca singura solutie pentru ca vederea lui sa se imbunatateasca erau lentilele de contact(ochelari erau practic nefolositori dat fiind diacnosticul pus de medic).Asa ca am optat pentru  magazinul  LENSA.RO pentru a alege niste LENTILE DE CONTACT potrivite. Cateva dintre motivele pentru care am ales acest magazin sunt:
-comercializeaza produse de calitate ,originale,sigilate conform standardelor C.E,
-produse furnizate de mari producatori de renume,
-o gama variata de produse:lentile de contact,lentile colorate,ochelari de soare,accesorii,
-preturi avantajoase-ba chiar cele mai mici preturi din Romania,daca gasesti in alta parte mai ieftin ofera 10%discaunt la comanda,
-posibilitatea de a scchimba sau returna produsul ,dupa caz in termen de 30 de zile.
Sunt suficiente avantajele?Daca v-am convins sa stiti ca puteti comanda produsele potrivite prin telefon la nr 0735061112 sau prin email la office@lensa.ro. Pentru lentilele de contact trebuie sa astepti putin deoarece se fac pe comanda dar restul produselor se gasesc pe stoc.Oricum timpul de asteptare e scurt asa ca nu va ingrijorati.

Si cum nu puteam rezista in fata preturilor avantajoase am decis sa achizitionez si pentru mine niste lentile colorate care mi-au atras atentia imediat mai ales ca nu prezinta riscuri pentru sanatatea ochilor si poti alege o culoare care crezi ca ti se potriveste si te caracterizeaza.Am optat oentru culoarea verde pentru ca mi se potrivesc de minune.Lentilele ADORE BI TONE GREEN pot fi purtate zilnic sau ocazional timp de trei luni.Adore este un brand italienesc care garanteaza stabilitatea culorii si calitate de durata.Combinatia de doua culori ofera un aspect natural dar in acelasi timp in functie de culoare ochilor dumneavoastra aspectul lentilelor difera.Mi-e imi plac la nebunie si nu pot sa ma despart de ele  decat in timpul somnului cand e interzisa folosirea lor.In acest timp pentru sanatatea ochilor se recomanda pastrarea lentilelor intr-o solutie speciala.De asemenea am omis sa va spun ca transportul este numai 9 lei prin Fan Curier sau prin posta sa chiar mai bine daca depasiti suma de 200 lei transportul este gratuit.Eu am beneficiat de aceasta reducere dar sa fim sinceri ca nu e deloc costisitor asa ca puteti face cumparaturi fara grija.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prăjitură turnată cu mere

Săptămâna trecută am zărit pe o rețea de socializare o prăjitură cu mere, care mi-a făcut cu ochiul. Nu m-am lăsat până nu am facut-o și eu ...

Follow Us @soratemplates